Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.38003/zrffs.15.7

Prednosti provedbe e-kolokvija iz engleskoga jezika struke

Brankica Bošnjak Terzić ; Sveučilište u Zagrebu, Fakultet strojarstva i brodogradnje
Olinka Breka ; Sveučilište u Zagrebu, Fakultet strojarstva i brodogradnje
Snježana Kereković orcid id orcid.org/0000-0003-1939-5404 ; Sveučilište u Zagrebu, Fakultet strojarstva i brodogradnje


Puni tekst: hrvatski pdf 278 Kb

str. 123-146

preuzimanja: 210

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 278 Kb

str. 123-146

preuzimanja: 102

citiraj


Sažetak

U radu se predstavlja e-kolegij iz tehničkoga engleskog jezika, osmišljen na jednome tehničkom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu, s posebnim osvrtom na e-kolokvij i prednosti provedbe e-kolokvija u okviru e-kolegija. Provedeno je istraživanje čiji je cilj bio utvrditi stavove studenata o sadržajima koji se nude na e-kolegiju, tj. o dodatnim online zadatcima za uvježbavanje nastavnoga sadržaja koji se na kraju semestra ispituje e-kolokvijem te o probnome e-kolokviju, kao i prikupiti i analizirati iskustva studenata s pisanjem e-kolokvija. Rad donosi i usporedbu rezultata koje su studenti postigli na e-kolokviju s rezultatima tradicionalnoga kolokvija (papirolovka) koji je proveden godinu ranije. Rezultati su istraživanja pokazali da studenti imaju pozitivan stav prema e-vrednovanju i ostalim aktivnostima koje su ponuđene u okviru e-kolegija, a oblik su formativnoga vrednovanja. Povratne informacije koje su studenti dobili nakon rješavanja dodatnih zadataka i probnoga e-kolokvija pomogle su im osvijestiti sraz između njihova trenutnoga znanja i vještina te znanja i vještina potrebnih za uspješno rješavanje e-kolokvija.

Ključne riječi

e-kolegij; e-kolokvij; e-vrednovanje; stavovi studenata; tehnički engleski jezik

Hrčak ID:

287403

URI

https://hrcak.srce.hr/287403

Datum izdavanja:

17.12.2022.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 844 *