Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

Različiti modeli edukacije udomitelja i njihova uloga u osiguravanju kvalitetne skrbi za djecu u udomiteljskoj skrbi

Katarina Bogović ; Centar za pružanje usluga u zajednici Lipik, Hrvatska
Maja Lakija orcid id orcid.org/0000-0002-2580-4983 ; Studijski centar socijalnog rada, Pravni fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Hrvatska
Slavica Blažeka Kokorić ; Studijski centar socijalnog rada, Pravni fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 290 Kb

str. 375-397

preuzimanja: 501

citiraj


Sažetak

Edukacija udomitelja djece čini temelj prevencije teškoća u prilagodbi i funkcioniranju udomljenog djeteta i udomiteljske obitelji te čini osnovu za osiguranje uvjeta za kvalitetni razvoj djeteta u udomiteljskoj obitelji. Edukacija udomitelja je kompleksan proces pripreme i razvoja kompetencija potencijalnih te podrške i osnaživanja kompetencija postojećih udomitelja za uspješnije nošenje s izazovima udomiteljstva i pružanje kvalitetne skrbi udomljenom djetetu. Cilj rada je ponuditi prikaz rezultata istraživanja o sadržaju, organizacijskim aspektima i ishodima različitih modela edukacije udomitelja te dati njihov sistematičan pregled. Temeljem analize različitih kriterija, u radu su predstavljene i klasifikacije postojećih modela edukacije udomitelja koje mogu poslužiti praktičarima i istraživačima za analizu prakse u ovom području. Zaključno, istaknute su smjernice za unapređenje sustava edukacije udomitelja djece u Hrvatskoj.

Ključne riječi

udomiteljstvo djece; kompetencije; edukacijske potrebe; ishodi edukacije; klasifikacija modela edukacije

Hrčak ID:

287435

URI

https://hrcak.srce.hr/287435

Datum izdavanja:

15.12.2022.

Posjeta: 1.011 *