Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

https://doi.org/10.46672/aet.8.2.2

Koncept održive mode generacije “Z“

Ana Markuz orcid id orcid.org/0000-0001-8839-5585 ; Ministarstvo regionalnog razvoja i EU fondova, Republika Hrvatska
Mihael Plećaš orcid id orcid.org/0000-0002-8971-2543 ; Libertas međunarodno sveučilište, Zagreb, Hrvatska
Doroteja Ban ; Sveučilište VERN, Zagreb, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 613 Kb

str. 169-193

preuzimanja: 251

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 613 Kb

str. 169-193

preuzimanja: 176

citiraj


Sažetak

Preobrazba mode na održivu zahtjev je koji pred proizvođače, dizajnere i cijelu modnu industriju postavlja generacija Z, koja je odgojem oslobođena od svih tabu tema, snažno podupire različitosti te ozbiljno korača prema promjenama skrojenim po svojoj mjeri, pritišćući tako oblikovanje modne industrije prema principima održivog razvoja. Svijest o ograničenim resursima na Zemlji kod ove je generacije na visokoj razini i postoje dobre predispozicije da upravo ona bude ta koja će vrlo brzo, za razliku od generacije Y, dovesti modu na puno održiviju razinu, a kao što se to potvrđuje u radu, za to im neće nedostajati ni hrabrosti ni volje.

Ključne riječi

generacija Z; održiva moda; održivi razvoj; preobrazba modne industrije

Hrčak ID:

288229

URI

https://hrcak.srce.hr/288229

Datum izdavanja:

22.12.2022.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 935 *