Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

IDENTIFICIRANJE DAROVITIH UČENIKA U NASTAVI POVIJESTI

Mojca Valenčak ; OŠ Janka Modra, Dol pri Ljubljani, Slovenija


Puni tekst: hrvatski pdf 255 Kb

str. 354-358

preuzimanja: 164

citiraj


Sažetak

Stoljećima se nesvakidašnji talent zamišljao kao dar s neba, kao nadljudsko nadahnuće. Tek otkako su prije više od stotinu godina započela znanstvena istraživanja izvanrednog talenta, uzdrman je mit o geniju koji dolazi od Boga. U međuvremenu su mnogi znanstvenici pokušali definirati izvanredni talent. Ali svaka definicija naglašava drugačiji aspekt darovitosti. Osnovna škola, kao obvezna i najmasovnija formativna ustanova, kao prirodno okruženje djeteta, postala je središnji koordinator svih aktivnosti na polju darovitosti. Osnovna škola tako ima kontinuirani, longitudinalni kontakt sa svom djecom određene generacije i predstavlja, uz učitelja kao temeljnog savjetnika, uz obitelj, najprirodnije okruženje za dijete.

Ključne riječi

studenti, talent, povijest.

Hrčak ID:

288448

URI

https://hrcak.srce.hr/288448

Datum izdavanja:

1.3.2023.

Posjeta: 445 *