Professional paper
IDENTIFICIRANJE DAROVITIH UČENIKA U NASTAVI POVIJESTI
Mojca Valenčak
; OŠ Janka Modra, Dol pri Ljubljani, Slovenija
Abstract
Stoljećima se nesvakidašnji talent zamišljao kao dar s neba, kao nadljudsko nadahnuće. Tek otkako su prije više od stotinu godina započela znanstvena istraživanja izvanrednog talenta, uzdrman je mit o geniju koji dolazi od Boga. U međuvremenu su mnogi znanstvenici pokušali definirati izvanredni talent. Ali svaka definicija naglašava drugačiji aspekt darovitosti. Osnovna škola, kao obvezna i najmasovnija formativna ustanova, kao prirodno okruženje djeteta, postala je središnji koordinator svih aktivnosti na polju darovitosti. Osnovna škola tako ima kontinuirani, longitudinalni kontakt sa svom djecom određene generacije i predstavlja, uz učitelja kao temeljnog savjetnika, uz obitelj, najprirodnije okruženje za dijete.
Keywords
Hrčak ID:
288448
URI
Publication date:
1.3.2023.
Visits: 236 *