Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

https://doi.org/10.51650/ezrvs.16.3-4.2

POSTOJI LI VEZA IZMEĐU DRUŠTVENE ODGOVORNOSTI PODUZEĆA I KORPORATIVNE REPUTACIJE? DOKAZI IZ HRVATSKE MEDIJSKE INDUSTRIJE U SEGMENTU NOVINSKIH IZDAVAČA

Miroslav Ivić orcid id orcid.org/0000-0002-5039-7080 ; Slobodna Dalmacija d. d., Split, Hrvatska
Marina Lovrinčević orcid id orcid.org/0000-0003-0062-8466 ; Ekonomski fakultet Sveučilišta u Splitu, Split, Hrvatska
Luka Zovko orcid id orcid.org/0000-0002-0284-0623 ; Ekonomski fakultet Sveučilišta u Splitu, Split, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 105 Kb

str. 43-58

preuzimanja: 433

citiraj


Sažetak

Kako bi se unaprijedila literatura u području društveno odgovornog poslovanja i korporativne reputacije u medijskoj industriji, provedeno je istraživanje na uzorku hrvatskih novinskih izdavača. Društveno odgovorno poslovanje je promatrano kroz prizmu odnosa prema vlasnicima, zaposlenicima, kupcima i dobavljačima, okolišu te lokalnoj zajednici. S druge strane, korporativna reputacija je mjerena putem dviju dimenzija – korporativni identitet i korporativni imidž. Podaci su obrađeni korelacijskom analizom. Rezultati sugeriraju kako postoji značajna, snažna i pozitivna povezanost između primjene načela društveno odgovornog poslovanja i obje promatrane dimenzije korporativne reputacije, čime je potvrđena glavna hipoteza koja pretpostavlja kako postoji povezanost između društveno odgovornog poslovanja i korporativne reputacije.

Ključne riječi

društveno odgovorno poslovanje; korporativna reputacija; korporativni identitet; korporativni imidž; medijska industrija u segmentu novinskih izdavača.

Hrčak ID:

289286

URI

https://hrcak.srce.hr/289286

Datum izdavanja:

28.12.2022.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.109 *