Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

PLIVANJE PO HALLIWICK METODI KAO ZANIMLJIVA AKTIVNOST U POSEBNOM PROGRAMU

Darinka Zorec ; Centar Gustava Šiliha, Slovenija


Puni tekst: hrvatski pdf 521 Kb

str. 424-431

preuzimanja: 176

citiraj


Sažetak

U Posebnom programu Centra Gustav Šilih, gdje odgajamo i obrazujemo učenike s umjerenim, težim i teškim teškoćama u intelektualnom razvoju, sportske i tjelesne aktivnosti igraju vrlo važnu ulogu. Učenike potičemo da kroz različite aktivnosti razvijaju svoje sposobnosti kretanja i osnovne elemente različitih vrsta sportova jer smo svjesni da su usmjerene motoričke aktivnosti temelj motoričkog, emocionalnog i socijalnog razvoja učenika.Plivanje je vrlo primjerena aktivnost za učenike s umjerenim i težim teškoćama u duševnom razvoju. Više od deset godina četiri učiteljice jednom tjedno izvode zanimljivu aktivnost učenja plivanja po Halliwick metodi na bazenu Pristan.Učenje plivanja odvija se kroz igru u grupi, a svaki učenik plivač ima svog učitelja. Fokus je na prilagođavanju vodi, upostavljanju kontrole nad disanjem i izvođenje rotacija. Plivač pomoću odgovarajuće potpore učitelja osjeća kretanje u vodi i čime uči održavanje i premještanje u položaje sigurne za disanje. Učenje se izvodi postepeno, putem društvenih igara koje su primjerene dobnoj skupini i sposobnostima plivača.Rezultat procesa učenja je siguran, opušten i veseli plivač sposoban nadzirati vlastito kretanje u vodi.

Ključne riječi

metoda Halliwick, plivanje, djeca s umjerenim i težim teškoćama u duševnom razvoju, igre u vodi

Hrčak ID:

289853

URI

https://hrcak.srce.hr/289853

Datum izdavanja:

1.3.2023.

Posjeta: 335 *