Stručni rad
UČENJE ČITANJA DJECE S UMJERENIM INTELEKTUALNIM TEŠKOĆAMA
Aleksandra Šeneker
; Center Gustava Šiliha Maribor
Sažetak
U radu će biti prikazana jedna od metoda učenja čitanja djece s umjerenim intelektualnim teškoćama. Dječak ima umjereni invaliditet i autizam. Vizualno dobro prepoznaje i mapira slova i riječi. Zbog dobrih sposobnosti vizualnog razlikovanja i pamćenja odlučili smo se koristiti metodom iz priručnika za učenje čitanja Patricije Oelwein. Osnovna svrha ove metode je, da dijete informacije o pisanoj riječi stječe kroz tri različita kanala: auditivno, vizualno i uz pomoć gesta. Dječak učvršćuje riječi kroz tri različite faze prepoznavanja riječi i na kraju učvršćivanja može prepoznati samo napisanu riječ, bez slike.
Ključne riječi
umjerena intelektualna retardacija, čitanje
Hrčak ID:
290393
URI
Datum izdavanja:
1.3.2023.
Posjeta: 911 *