Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

UČENJE ČITANJA DJECE S UMJERENIM INTELEKTUALNIM TEŠKOĆAMA

Aleksandra Šeneker ; Center Gustava Šiliha Maribor


Puni tekst: hrvatski pdf 272 Kb

str. 531-537

preuzimanja: 525

citiraj


Sažetak

U radu će biti prikazana jedna od metoda učenja čitanja djece s umjerenim intelektualnim teškoćama. Dječak ima umjereni invaliditet i autizam. Vizualno dobro prepoznaje i mapira slova i riječi. Zbog dobrih sposobnosti vizualnog razlikovanja i pamćenja odlučili smo se koristiti metodom iz priručnika za učenje čitanja Patricije Oelwein. Osnovna svrha ove metode je, da dijete informacije o pisanoj riječi stječe kroz tri različita kanala: auditivno, vizualno i uz pomoć gesta. Dječak učvršćuje riječi kroz tri različite faze prepoznavanja riječi i na kraju učvršćivanja može prepoznati samo napisanu riječ, bez slike.

Ključne riječi

umjerena intelektualna retardacija, čitanje

Hrčak ID:

290393

URI

https://hrcak.srce.hr/290393

Datum izdavanja:

1.3.2023.

Posjeta: 911 *