Skip to the main content

Professional paper

POČETNO OPISMENJAVANJE

Špela Košir ; Osnovna šola Frana Roša Celje, Slovenija


Full text: croatian pdf 168 Kb

page 655-658

downloads: 96

cite


Abstract

Učenici prvog razreda devetogodišnje osnovne škole susreću se s procesom opismenjavanja. Pritom se različiti učenici suočavaju s različitim izazovima. Stoga je važno da učitelj na samom početku opismenjavanja učenicima ponudi niz zadataka koji mogu unaprijediti njihove vještine i sposobnosti potrebne za čitanje i pisanje. Djeca se također razlikuju po sposobnosti praćenja uputa i razini pažnje koju imaju u ovoj razvojnoj fazi. Međusobno se razlikuju i po grafomotorici, vizualnom razlikovanju. Uostalom, učenici dolaze iz različitih sredina i sa sobom donose različite navike i sposobnosti. O tim navikama i sposobnostima, koje su djeca stekla tijekom procesa socijalizacije, kasnije ovisi kako će napredovati u procesu opismenjavanja. Kako bi proces opismenjavanja bio što lakši, razni stručnjaci razvili su niz dodatnih zadataka i vježbi iz pojedinih područja koja utječu na opismenjavanje.

Keywords

početno opismenjavanje, osnove pisanja, vizualno razlikovanje, sposobnost praćenja uputa  

Hrčak ID:

290841

URI

https://hrcak.srce.hr/290841

Publication date:

1.3.2023.

Visits: 237 *