Stručni rad
PROJEKTNI DAN -Slovenske pokrajine
Sonja Čenčič
; Osnovna škola Železniki, Slovenija
Sažetak
Profesori žele da učenicima nastava bude što zanimljivija i raznovrsnija i zato koriste različite oblike nastave. Na nastavi prirode u 5. razredu obrađuju se slovenske pokrajine: alpske i predalpske, perisredozemne, peripanonske i dinarsko-kraške. Nakon razmatranja svih pet pokrajina kroz projektni dan i međupredmetne integracije napravili smo sažetak obrađenog gradiva.Međupredmetna integracija može se planirati i koristiti u projektnom učenju, kao obliku suvremene didaktičke organizacije nastave. Od ostalih se razlikuje po tome što učitelj polazi od integracije ciljeva, odnosno sadržaja učenja. U tom su slučaju sadržaj ili problem zadani, odnosno razmatraju se što cjelovitije uz različite nastavne metode i oblike [1]. Projektno učenje karakteristično je po tome što nadilazi okvire nastave, jer nije ni sadržajno ni organizacijski, a ni vremenski ni prostorno, ograničeno na uvjete u kojima se organizira školska nastava. Riječ je o modelu učenja čija je funkcija potaknuti izvođače na što aktivnije i kreativnije sudjelovanje u projektu, od postavljanja cilja do njegove realizacije.
Ključne riječi
slovenske pokrajine, društvo, projektno učenje, međupredmetna integracija
Hrčak ID:
290951
URI
Datum izdavanja:
1.3.2023.
Posjeta: 418 *