Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

ČITALAČKA MOTIVACIJA U RAZREDNOJ NASTAVI

Mateja Kastelic ; Osnovna škola Brusnice, Velike Brusnice 101, 8321 Brusnice


Puni tekst: hrvatski pdf 161 Kb

str. 850-854

preuzimanja: 316

citiraj


Sažetak

Autorica u članku iznosi ključna saznanja brojnih stručnjaka iz područja čitanja, čitalačke motivacije i čitalačkih interesa mladih čitatelja. Dotiče se razvoja znanja o mladom čitatelju i potvrđuje činjenicu o značaju uloge učitelja u čitalačkom razvoju pojedinačnog učenika. Učenik "dolazi na svijet" čist, bez prethodno formiranih interesa za tretiranjem riječi, teksta knjige. Postoji nekoliko čimbenika koji omogućavaju da se njegovi interesi tijekom godina formiraju i razviju do te mjere da samoinicijativno posegne za pisanom riječju. Koja je uloga učitelja u tome? Kakve su njegove mogućnosti utjecaja na razvoj čitalačkog interesa i čitalačkog razvoja pojedinca? Koje načine može primijeniti za motiviranje svojih učenika? Članak nudi nekoliko mogućih odgovora na postavljena pitanja koja se odnose na praksu autorice kao učiteljice s višegodišnjim iskustvom u provedbi razredne nastave te rad s mladim čitateljima.

Ključne riječi

čitanje, mladi čitatelj, čitalački interesi, odgoj čitatelja, poticaji za čitanje u školi

Hrčak ID:

291486

URI

https://hrcak.srce.hr/291486

Datum izdavanja:

1.3.2023.

Posjeta: 668 *