Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

GIMNASTIKA ZA MOZAK (BRAIN GYM) U NASTAVI ENGLESKOG JEZIKA

Natalija Bukvič ; Osnovna škola Juršinci, Juršinci


Puni tekst: hrvatski pdf 124 Kb

str. 920-924

preuzimanja: 255

citiraj


Sažetak

Brain Gym je inovativan pristup učenju i podučavanju koji je razvio dr. pedagogije Paul E. Dennison proučavajući vezu između tjelesnog razvoja, učenja jezika i postignuća u učenju. Jednostavni pokreti koje učenici izvode prije ili tijekom nastavnih sati imaju pozitivan učinak odnosno pridonose poboljšanju učenja aktiviranjem cijelog mozga. Osim navedenog, učenici uče o različitim oblicima opuštanja, poboljšavaju svoju koncentraciju i motiviraniji su za obavljanje raznih aktivnosti. Brain Gym vježbe (gimnastika za mozak) pokazale su se vrlo učinkovitim u nastavi stranog jezika jer učenici opuštenije kreiraju i primaju poruke na stranom jeziku te se lakše fokusiraju na gradivo koje se obrađuje. S obzirom na to da se zahvaljujući gimnastici za mozak aktiviraju obje polovice mozga, učenici uspješnije razvijaju vještine čitanja, pisanja, slušanja i govorenja.

Ključne riječi

Brain Gym, gimnastika za mozak, učenje, kretanje, strani jezik

Hrčak ID:

291881

URI

https://hrcak.srce.hr/291881

Datum izdavanja:

1.3.2023.

Posjeta: 642 *