Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

https://doi.org/10.46672/zsl.7.8.13

Upravljanje poslovnim rizicima u vanjskoj trgovini

Igor Zovak ; Libertas međunarodno sveučilište, Zagreb, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 528 Kb

str. 213-223

preuzimanja: 353

citiraj


Sažetak

Internacionalizacija poslovanja često uzrokuje pojačani intenzitet rizika koji se pojavljuje i na unutarnjem tržištu, kao i mnoge dodatne rizike, poput tečajnih rizika odnosno situacija koje proizlaze iz kulturoloških razlika. Poslovi na međunarodnom tržištu često su većeg opsega u smislu vrijednosti i količina, dok je roba u pravilu duže vrijeme u transportu, zbog čega su visina i učestalost šteta potencijalno znatno veće. Stoga je važno upravljanje rizicima kroz sustav identifikacije te odabira strategije za suočavanje s rizicima, bilo da se radi o eliminiranju, prihvaćanju, umanjivanju ili prebacivanju rizika na partnera, odnosno neku treću stranu. U radu je dan kratki pregled rizika te način upravljanja rizicima u vanjskoj trgovini.

Ključne riječi

vanjska trgovina; upravljanje rizicima; međunarodno tržište

Hrčak ID:

294125

URI

https://hrcak.srce.hr/294125

Datum izdavanja:

30.12.2022.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 783 *