Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.53745/ccp.46.90.6
Aktivno učenje na primjeru montiranog suđenja zagrebačkom nadbiskupu Alojziju Stepincu 1946. godine
Mladenko Domazet
; Filozofski fakultet u Splitu, Split, Hrvatska
Sažetak
Rad obuhvaća primjere aktivnog učenja na temu montiranog procesa protiv zagrebačkog nadbiskupa Alojzija Stepinca. Ta se tema može obraditi kao izborna tema u okviru domene Društvo s konceptima kronologije, kauzalnosti, prostora, perspektiva, kontinuiteta i promjena, interpretacije i istraživanja, usporedbe i sučeljavanja temeljem Kurikuluma nastavnog predmeta Povijesti iz 2019. godine.
Ključne riječi
montirano suđenje; nadbiskup Alojzije Stepinac; predmetni Kurikulum nastavnog predmeta Povijesti 2019.; poratni komunistički režim.
Hrčak ID:
294170
URI
Datum izdavanja:
1.2.2023.
Posjeta: 1.373 *