Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

AFEKTIVNI PROFIL, ASPIRACIJE I ZADOVOLJSTVO NASTAVOM ENGLESKOGA JEZIKA KOD HRVATSKIH UČENIKA

Jelena Mihaljević Djigunović ; Filozofski fakultet, Sveučilište u Zagrebu


Puni tekst: hrvatski pdf 383 Kb

str. 104-114

preuzimanja: 2.370

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 520 Kb

str. 115-126

preuzimanja: 1.424

citiraj


Sažetak

Autorica se u radu bavi individualnim razlikama učenika engleskoga
kao stranoga jezika, i to na razini afektivnih učeničkih karakteristika. U uvodnome
dijelu kontekstualizira afektivne aspekte učenja stranoga jezika izdvajajući one
koji su relevantni za ovaj rad i referirajući na relevantna istraživanja u ovoj
domeni istraživanja usvajanja drugoga jezika i glotodidaktike. U središnjem
dijelu rada opisuje istraživanje provedeno na prigodnome uzorku osnovnoškolske
i srednjoškolske populacije hrvatskih učenika engleskoga kao stranoga jezika.
Rezultate ispitivanja njihova afektivnog profi la, aspiracija i zadovoljstva nastavom
razmatra u interakciji s nekoliko drugih važnih varijabli poput učenja engleskoga
jezika izvan škole, spola, veličine mjesta u kojem se polazi škola, upotrebu interneta
i dr. Zaključuje da su dobiveni rezultati vrijedni ne samo na teorijskoj razini nego
imaju i bitne praktične implikacije, posebno za obrazovanje nastavnika stranih
jezika.

Ključne riječi

afektivni faktori; afektivni profi l; aspiracije; motivacija; stavovi

Hrčak ID:

26944

URI

https://hrcak.srce.hr/26944

Datum izdavanja:

14.5.2007.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 5.165 *