Izvorni znanstveni članak
KAKO HRVATSKI UČENICI GOVORE ENGLESKI?
Marta Medved Krajnović
; Filozofski fakultet, Sveučilište u Zagrebu
Puni tekst: hrvatski pdf 342 Kb
str. 173-181
preuzimanja: 1.171
citiraj
APA 6th Edition
Medved Krajnović, M. (2007). KAKO HRVATSKI UČENICI GOVORE ENGLESKI?. Metodika, 8 (14), 173-181. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/26951
MLA 8th Edition
Medved Krajnović, Marta. "KAKO HRVATSKI UČENICI GOVORE ENGLESKI?." Metodika, vol. 8, br. 14, 2007, str. 173-181. https://hrcak.srce.hr/26951. Citirano 22.12.2024.
Chicago 17th Edition
Medved Krajnović, Marta. "KAKO HRVATSKI UČENICI GOVORE ENGLESKI?." Metodika 8, br. 14 (2007): 173-181. https://hrcak.srce.hr/26951
Harvard
Medved Krajnović, M. (2007). 'KAKO HRVATSKI UČENICI GOVORE ENGLESKI?', Metodika, 8(14), str. 173-181. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/26951 (Datum pristupa: 22.12.2024.)
Vancouver
Medved Krajnović M. KAKO HRVATSKI UČENICI GOVORE ENGLESKI?. Metodika [Internet]. 2007 [pristupljeno 22.12.2024.];8(14):173-181. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/26951
IEEE
M. Medved Krajnović, "KAKO HRVATSKI UČENICI GOVORE ENGLESKI?", Metodika, vol.8, br. 14, str. 173-181, 2007. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/26951. [Citirano: 22.12.2024.]
Puni tekst: engleski pdf 364 Kb
str. 182-189
preuzimanja: 1.369
citiraj
APA 6th Edition
Medved Krajnović, M. (2007). KAKO HRVATSKI UČENICI GOVORE ENGLESKI?. Metodika, 8 (14), 173-181. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/26951
MLA 8th Edition
Medved Krajnović, Marta. "KAKO HRVATSKI UČENICI GOVORE ENGLESKI?." Metodika, vol. 8, br. 14, 2007, str. 173-181. https://hrcak.srce.hr/26951. Citirano 22.12.2024.
Chicago 17th Edition
Medved Krajnović, Marta. "KAKO HRVATSKI UČENICI GOVORE ENGLESKI?." Metodika 8, br. 14 (2007): 173-181. https://hrcak.srce.hr/26951
Harvard
Medved Krajnović, M. (2007). 'KAKO HRVATSKI UČENICI GOVORE ENGLESKI?', Metodika, 8(14), str. 173-181. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/26951 (Datum pristupa: 22.12.2024.)
Vancouver
Medved Krajnović M. KAKO HRVATSKI UČENICI GOVORE ENGLESKI?. Metodika [Internet]. 2007 [pristupljeno 22.12.2024.];8(14):173-181. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/26951
IEEE
M. Medved Krajnović, "KAKO HRVATSKI UČENICI GOVORE ENGLESKI?", Metodika, vol.8, br. 14, str. 173-181, 2007. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/26951. [Citirano: 22.12.2024.]
Sažetak
U radu se raspravlja o problematici vrednovanja vještine govorenja u
stranome (engleskome) jeziku te se detaljno prikazuju proces i rezultati vrednovanja
vještine govorenja u sklopu znanstveno-istraživačkoga projekta MZOŠ-a ‘Engleski
jezik u Hrvatskoj’. Rezultati vrednovanja pokazuju da i na kraju osnovnoškolskoga
i srednjoškolskoga obrazovanja učenici mogu komunikacijski učinkovito koristiti
engleski jezik, što jest i glavni cilj suvremene nastave stranoga jezika, no da bi bilo
poželjno dodatno poraditi na točnosti njihova usmenoga iskaza.
Ključne riječi
nastava engleskog jezika; vještina govorenja; vrednovanje vještine govorenja
Hrčak ID:
26951
URI
https://hrcak.srce.hr/26951
Datum izdavanja:
14.5.2007.
Podaci na drugim jezicima:
engleski
Posjeta: 4.075
*