Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

KAKO HRVATSKI UČENICI GOVORE ENGLESKI?

Marta Medved Krajnović ; Filozofski fakultet, Sveučilište u Zagrebu


Puni tekst: hrvatski pdf 342 Kb

str. 173-181

preuzimanja: 1.166

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 364 Kb

str. 182-189

preuzimanja: 1.353

citiraj


Sažetak

U radu se raspravlja o problematici vrednovanja vještine govorenja u
stranome (engleskome) jeziku te se detaljno prikazuju proces i rezultati vrednovanja
vještine govorenja u sklopu znanstveno-istraživačkoga projekta MZOŠ-a ‘Engleski
jezik u Hrvatskoj’. Rezultati vrednovanja pokazuju da i na kraju osnovnoškolskoga
i srednjoškolskoga obrazovanja učenici mogu komunikacijski učinkovito koristiti
engleski jezik, što jest i glavni cilj suvremene nastave stranoga jezika, no da bi bilo
poželjno dodatno poraditi na točnosti njihova usmenoga iskaza.

Ključne riječi

nastava engleskog jezika; vještina govorenja; vrednovanje vještine govorenja

Hrčak ID:

26951

URI

https://hrcak.srce.hr/26951

Datum izdavanja:

14.5.2007.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 4.024 *