Skip to the main content

Professional paper

https://doi.org/10.22522/cmr20160105

Politički odnosi s javnošću – Upravljanje medijima i informacijama

Zoran Tomić ; Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Mostar, Bosnia and Herzegovina
Ivana Grbavac orcid id orcid.org/0000-0002-9469-5848 ; Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Mostar, Bosnia and Herzegovina


Full text: english pdf 1.216 Kb

page 84-102

downloads: 1.970

cite


Abstract

Politički odnosi s javnošću, kao jedan od PR programa, polako su stvarali strategije i taktike komuniciranja s javnošću i medijima. Upravljanje medijima i upravljanje informacijama najvažnije su aktivnosti političkih odnosa s javnošću. Ove aktivnosti često su povezane s neetičkom komunikacijom, čiji je cilj medijska manipulacija i manipulacija javnošću. Medijska manipulacija dobro je poznata kao komunikacijski spin. Ove aktivnosti kreiraju stručnjaci za vladinu i političku komunikaciju, koji se nazivaju spin doktori. U radu se analizira nekoliko spin tehnika vladinog PR-a. Iako ima znakova manipulacije, politički PR-ovci tvrde da je riječ o “prihvatljivoj” komunikaciji koja je u “interesu” organizacije i javnosti.

Keywords

politički odnosi s javnošću, informacije, mediji, menadžment, komunikacije, slika, spin doktor

Hrčak ID:

170786

URI

https://hrcak.srce.hr/170786

Publication date:

18.7.2016.

Article data in other languages: english

Visits: 3.046 *