Educatio biologiae, No. 8., 2022.
Stručni rad
https://doi.org/10.32633/eb.8.2
Korona, rat i MI(r)OC
Renata Ruić Funčić
orcid.org/0000-0003-4060-4979
; Gimnazija Franje Petrića Zadar
Sažetak
Članak iznosi iskustva nastavnice u poučavanju kemije u izvanrednim životnim i obrazovnim okolnostima te subjektivnu usporedbu dva dominantna oblika podučavanja u tim okolnostima: konzultativnu nastavu za vrijeme Domovinskog rata u Zadru te online nastavu za vrijeme pandemije COVID-a 19. Usporedbom nekih pokazatelja nastave u različitim izvanrednim okolnostima uočljivo je, paradoksalno, da je uspješnost na kraju školske godine zajednička učenicima za vrijeme rata i u pandemijskim godinama. Kako je za vrijeme rata bilo znatno manje formalno organizirane nastave, može se pretpostaviti da je uspješnosti učenika pridonijela uživo održana konzultativna nastava, s fokusiranim poučavanjem samo temeljnih koncepata nekog predmeta, te da je ona bila kvalitetnija i više je pomogla učenicima u njihovom usvajanju znanja nego online nastava na daljinu tijekom pandemijskih godina.
Ključne riječi
konzultativna nastava; online nastava; samostalni rad učenika; Domovinski rat; COVID 19
Hrčak ID:
295909
URI
Datum izdavanja:
28.12.2022.
Posjeta: 981 *