Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.22522/cmr20170118

Utjecaj kvaliteta komunikacijskog vodstva na učinkovitu provedbu strategije pripravnosti u kriznim situacijama: Uvidi iz globalne studije

Yan Jin orcid id orcid.org/0000-0003-4228-5529 ; Grady College of Journalism and Mass Communication, University of Georgia, U.S.A.
Juan Meng ; Grady College of Journalism and Mass Communication, University of Georgia, U.S.A.
Bruce Berger ; College of Communication & Information Sciences, University of Alabama, U.S.A.


Puni tekst: engleski pdf 231 Kb

str. 8-29

preuzimanja: 3.046

citiraj


Sažetak

Na temelju međunarodne internetske ankete voditelja komunikacijskog menadžmenta u više zemalja, ova studija analizirala je odgovore ukupno 532 voditelja koji su naveli spremnost na krizu kao glavno pitanje za svoje organizacije. Naši rezultati ukazuju na sljedeće: 1) Voditelji komunikacija u Sjevernoj Americi, Europi i kombinaciji Azije, Bliskog istoka i Južne Amerike značajno su se razlikovali u svojoj provedbi strategija pripravnosti u kriznim situacijama; i 2) Različite kvalitete komunikacijskog vodstva zajedno su predvidjele implementaciju svake od strategija spremnosti na krizu od strane komunikacijskih lidera. Naša otkrića daju važne implikacije za razvoj teorije globalnog kriznog vodstva. Istraživački uvidi iz ove studije također bacaju svjetlo na važnost za međunarodne organizacije da integriraju kvalitete komunikacijskog vodstva s razvojem i provedbom strategije pripravnosti u kriznim situacijama.

Ključne riječi

komunikacijsko vodstvo, krizno vodstvo, krizno komuniciranje, kriza pripremljenost, kvaliteta vodstva, globalna komunikacija

Hrčak ID:

185280

URI

https://hrcak.srce.hr/185280

Datum izdavanja:

27.7.2017.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 4.510 *