Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.22522/cmr20170121

Posljedice Astroturf lobiranja za povjerenje i autentičnost. Nalazi i implikacije eksperimenta

Irina Lock orcid id orcid.org/0000-0002-0524-3330 ; Amsterdam School of Communication Research, University of Amsterdam, The Netherlands
Peter Seele orcid id orcid.org/0000-0002-6456-4003 ; Università della Svizzera italiana, Lugano, Switzerland


Puni tekst: engleski pdf 214 Kb

str. 30-52

preuzimanja: 660

citiraj


Sažetak

Za razliku od autentičnog grassroots aktivizma, u astroturfingu lobisti sponzoriraju interesnu skupinu koja se pretvara da je grassroots pokret. U eksperimentu koji se temelji na vinjeti, po prvi put istražujemo kako se astroturfing, u usporedbi s lobiranjem na bazi, odražava na percepciju dionika o organizacijskom povjerenju i autentičnosti, kako se percipirana učestalost praksi odnosi na njih i asocijacije koje pokreću. Naši rezultati pokazuju da zainteresirane strane doživljavaju astroturfing organizaciju kao jedva povjerljivu i autentičnu, čak i manje ako se ta praksa percipira kao češća. Astroturfing je pokrenuo negativne asocijacije na manipulaciju. Takve percepcije štete odnosima povjerenja između organizacija i javnosti.

Ključne riječi

astroturf lobiranje, grassroots inicijative, povjerenje, autentičnost, javni poslov

Hrčak ID:

185281

URI

https://hrcak.srce.hr/185281

Datum izdavanja:

27.7.2017.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.504 *