Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.22522/cmr20170117

Heineken u kući: Poboljšanje reputacije internetskih medija kroz predstavljanje sponzorirane zajednice brendova

Susan Vermeer ; Amsterdam School of Communication Research (ASCoR), University of Amsterdam, The Netherlands
Paola Remmelswaal ; Amsterdam School of Communication Research (ASCoR), University of Amsterdam, The Netherlands
Sandra Jacobs ; Amsterdam School of Communication Research (ASCoR), University of Amsterdam, The Netherlands


Puni tekst: engleski pdf 272 Kb

str. 76-103

preuzimanja: 989

citiraj


Sažetak

U današnje vrijeme sve više organizacija koristi društvene medije za promicanje svojih sponzorstava velikih događaja. Heineken je stvorio veliku zajednicu robnih marki tako što je omogućio Holland Heineken House tijekom Olimpijskih igara. Ovo istraživanje istražuje u kojoj je mjeri predstavljanje sponzorirane zajednice brendova na društvenim medijima utjecalo na reputaciju Heinekena u online medijima. Provedena je kvantitativna analiza sadržaja na Heinekenovim Facebook, Twitter i Instagram objavama prije, tijekom i nakon Olimpijskih igara 2016. kako bi se analizirao odnos između promocije nizozemske kuće Heineken i reputacije online medija ove tvrtke. U obzir je uzeto korištenje humora, hashtagova, ključnih događaja i videa. Rezultati pokazuju da promocija nizozemske kuće Heineken pozitivno utječe na reputaciju Heinekena u online medijima samo na Twitteru. Ova studija stoga pruža dragocjene uvide u to kako reputacija internetskih medija organizacije može postići rezultat kod sponzoriranja zajednice brendova.

Ključne riječi

reputacija internetskih medija; zajednica marke; sponzoriranje; društveni mediji; Olimpijske igre; kvantitativna analiza sadržaja

Hrčak ID:

185283

URI

https://hrcak.srce.hr/185283

Datum izdavanja:

27.7.2017.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.674 *