Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.22522/cmr20180128

Analiza ugleda profesije kao mogućeg pokazatelja krize u odnosima s javnošću

Toni Fijan ; Media Val d.o.o., Croatia
Zdeslav Milas orcid id orcid.org/0000-0002-6622-9970 ; Edward Bernays University College, Croatia


Puni tekst: engleski pdf 1.273 Kb

str. 30-56

preuzimanja: 393

citiraj


Sažetak

Nalazi relevantnih istraživanja provedenih u europskim zemljama, kao i razni eminentni autori knjiga i priručnika o odnosima s javnošću te ugledni komunikacijski stručnjaci ukazali su na problem narušenog ugleda odnosa s javnošću. Upravo su ti stavovi bili povod za provođenje istraživanja “Percepcija identiteta, imidža i ugleda odnosa s javnošću”, čiji je cilj bio saznati kako različite skupine ljudi – PR stručnjaci, studenti komunikologije i odrasli koji se ne bave s odnosima s javnošću – percipiraju navedenu struku. U radu su prikazani ključni nalazi i zaključci istraživanja, dajući detaljan uvid u ovu problematiku.

Ključne riječi

odnosi s javnošću, ugled, imidž, istraživanje

Hrčak ID:

204260

URI

https://hrcak.srce.hr/204260

Datum izdavanja:

30.7.2018.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 964 *