Prethodno priopćenje
https://doi.org/10.22522/cmr20180131
Dizajnirana komunikacija – (ne)razumijevanje svrhe
Sanja Rocco
orcid.org/0000-0003-2740-151X
; Zagreb School of Business, Croatia
Sažetak
Istraživači iz različitih područja marketinga, komunikacija i menadžmenta često vide ulogu dizajna na kraju procesa. Međutim, dizajnom treba upravljati i uključiti ga u proces donošenja odluka od samog početka, kao i druge važne komponente svakog poslovanja. Glavna svrha dizajna je komunikacija, bilo da se radi o dizajnu vizualnih komunikacija, dizajnu proizvoda ili dizajnu usluga. Koliko god složen bio, dizajn bi trebao prvo poslati poruku koja je jasna i razumljiva, bilo da se radi o paketu ili proizvodu, natpisu u javnom prostoru ili web stranici. Tema ovog rada je (vizualni) komunikacijski dizajn. Potreba za dobrim komunikacijskim dizajnom veća je nego ikad, jer o slikama i njihovoj interpretaciji ovisi naša svakodnevica, posebice s brzim razvojem komunikacijskih tehnologija. Loš komunikacijski dizajn može uzrokovati ozbiljne komunikacijske probleme, zagaditi naš okoliš ili čak obezvrijediti javni prostor. Međutim, jaka osobna prisutnost nije poželjna i nužna u radu komunikacijskih dizajnera, jer je njihova glavna svrha i odgovornost prenijeti poruku svojih klijenata ciljanoj publici.
Ključne riječi
dizajn, poruka, vizualna komunikacija, slike, komunikacijski problemi
Hrčak ID:
204263
URI
Datum izdavanja:
30.7.2018.
Posjeta: 1.705 *