Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

https://doi.org/10.22522/cmr20180234

Uloga igranja videoigara u školskom uspjehu

Andrej Malek orcid id orcid.org/0000-0003-0326-2041 ; Department of Croatian Studies, University of Zagreb, Zagreb
Marjan Ninčević orcid id orcid.org/0000-0002-3027-4729 ; Department of Croatian Studies, University of Zagreb, Zagreb
Dunja Jurić Vukelić orcid id orcid.org/0000-0003-2757-201X ; Department of Croatian Studies, University of Zagreb, Zagreb


Puni tekst: engleski pdf 610 Kb

str. 54-71

preuzimanja: 1.466

citiraj


Sažetak

Predmet ovog istraživanja bio je mogući učinak igranja videoigara na studente. Fokus je na ulozi koju igranje videoigara može imati na školske ocjene i školski uspjeh općenito. U radu su istaknuti problemi u istraživanju učinaka videoigara. U radu su prikazani i rezultati dosadašnjih istraživanja utjecaja videoigara, a često i drugih medija na školsko postignuće. U ovom istraživanju sudjelovali su učenici osnovnih i srednjih škola. Rezultati su općenito očekivani s obzirom na prethodna istraživanja, a uočeni su i određeni pozitivni učinci, poput činjenice da učenici koji igraju videoigre postižu bolji ukupni uspjeh u odnosu na učenike koji uopće ne igraju igrice.

Ključne riječi

video igre, školska postignuća, školski uspjeh

Hrčak ID:

214542

URI

https://hrcak.srce.hr/214542

Datum izdavanja:

30.12.2018.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.592 *