Skip to the main content

Review article

https://doi.org/10.22522/cmr20210163

Porijeklo interne komunikacije i brandinga poslodavca u teorijama marketinga

Dubravka Sinčić Ćorić orcid id orcid.org/0000-0002-1834-5491 ; Faculty of Economics & Business, University of Zagreb, Zagreb, Croatia
Anja Špoljarić orcid id orcid.org/0000-0002-7243-8082 ; Faculty of Economics & Business, University of Zagreb, Zagreb, Croatia


Full text: english pdf 979 Kb

page 30-45

downloads: 615

cite


Abstract

Interna komunikacija i branding poslodavca prepoznati su kao važni alati za postizanje inspirativnog radnog okruženja, što je i cilj i sredstvo diferencijacije između organizacija. Sve veći broj studija pokazuje povezanost između interne komunikacije i identifikacije zaposlenika s organizacijom za koju rade, kao i s njihovom percepcijom brenda poslodavca. Cilj ovog teorijskog rada je identificirati i razraditi teorijske osnove koje su pridonijele razvoju ova dva koncepta. U tu svrhu analiziraju se marketinške škole mišljenja, prvenstveno škola marketinške misli socijalne razmjene i marketing odnosa koji se povezuju s konceptima interne komunikacije i brendiranja poslodavca. Analiza pokazuje da se teorije škola socijalne razmjene mogu primijeniti za opisivanje vrijednosti koje se razmjenjuju kroz internu komunikaciju i aktivnosti brenda poslodavca, dok se pri provedbi ovih aktivnosti koriste principi marketinga odnosa kako bi se razvili pozitivni odnosi među zaposlenicima.

Keywords

interna komunikacija, employer branding, teorija marketinga, škola socijalne razmjene, marketing odnosa

Hrčak ID:

261005

URI

https://hrcak.srce.hr/261005

Publication date:

27.7.2021.

Article data in other languages: english

Visits: 1.339 *