Pregledni rad
https://doi.org/10.22522/cmr20210163
Porijeklo interne komunikacije i brandinga poslodavca u teorijama marketinga
Dubravka Sinčić Ćorić
orcid.org/0000-0002-1834-5491
; Ekonomski fakultet, Sveučilište u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska
Anja Špoljarić
orcid.org/0000-0002-7243-8082
; Ekonomski fakultet, Sveučilište u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska
Sažetak
Interna komunikacija i branding poslodavca prepoznati su kao važni alati za postizanje inspirativnog radnog okruženja, što je i cilj i sredstvo diferencijacije između organizacija. Sve veći broj studija pokazuje povezanost između interne komunikacije i identifikacije zaposlenika s organizacijom za koju rade, kao i s njihovom percepcijom brenda poslodavca. Cilj ovog teorijskog rada je identificirati i razraditi teorijske osnove koje su pridonijele razvoju ova dva koncepta. U tu svrhu analiziraju se marketinške škole mišljenja, prvenstveno škola marketinške misli socijalne razmjene i marketing odnosa koji se povezuju s konceptima interne komunikacije i brendiranja poslodavca. Analiza pokazuje da se teorije škola socijalne razmjene mogu primijeniti za opisivanje vrijednosti koje se razmjenjuju kroz internu komunikaciju i aktivnosti brenda poslodavca, dok se pri provedbi ovih aktivnosti koriste principi marketinga odnosa kako bi se razvili pozitivni odnosi među zaposlenicima.
Ključne riječi
Hrčak ID:
261005
URI
Datum izdavanja:
27.7.2021.
Posjeta: 1.910 *