Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

KAKO POBOLJŠATI PROCES UČENJA?

Darja Fink ; Osnovna škola Brusnice, Slovenija


Puni tekst: hrvatski pdf 1.339 Kb

str. 103-115

preuzimanja: 241

citiraj


Sažetak

U školskoj godini 2021./2022. u Osnovnoj školi Brusnice odlučili smo provesti projekt u okviru kojeg bismo učenike potaknuli na pijenje vode za bolje zdravlje te ih poučili o značenju vode za život. Naš je cilj bio da sadržaje o vodi obrađujemo međupredmetno i time poboljšamo proces učenja. Kad se u nastavi primijeni međupredmetno ili čak međunastavno poučavanje, ista tema se prikazuje iz različitih aspekata, primjenjuje se bogatija paleta metoda, oblika i tehnika učenja. Sadržaje poučavaju različiti nastavnici koji primjenjuju različite strategije učenja. Učenje je time uspješnije, aktivnije i uključeno u rješavanje problema koji su od životne važnosti za učenika. Cilj je takva poučavanja da se djeci i mladima pokaže da učenje može biti zanimljivo i čak zabavno. Ako su učenici uspješniji u učenju, više vole pohađati nastavu, a poboljšavaju im se i slika o sebi i samosvijest.

Ključne riječi

međupredmetno povezivanje, značenje vode za živa bića, različite strategije učenja, učenje može biti zabavno, uspješno učenje

Hrčak ID:

301132

URI

https://hrcak.srce.hr/301132

Datum izdavanja:

1.7.2023.

Posjeta: 580 *