Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

https://doi.org/10.46640/imr.12.22.4

Fenomenologija digitalne sreće

Tahani Komarica ; Agencija za prevenciju korupcije i koordinaciju borbe protiv korupcije, Bosna i Hercegovina


Puni tekst: hrvatski pdf 306 Kb

str. 3655-3668

preuzimanja: 235

citiraj


Sažetak

Pojam sreće nikad nije jednoznačno definiran. U ovom radu je dat kratak prikaz poimanja sreće sa filozofskog, ekonomskog, psihološkog i duhovnog aspekta. Rad eksplicira fenomenologiju digitalne sreće na poligonu digitalnih medija koje karakterizira permanentnost koja se postiže booster dozom medijskih sadržaja i manifestacijom iluzije iskustva kroz medijske narative. Digitalna sreća se pojavljuje u 6 tipoloških manifestacija: zadovoljstvo, iznenađenje, harmonija, zanos, oslobađanje potreba i želja i transcedencija. Tipologija manifestacija digitalne sreće je prikazana kroz upotrebu digitalnih medija i medijske narative.

Ključne riječi

fenomenologija; digitalna sreća; digitalni mediji; medijski narativi; iluzija

Hrčak ID:

302918

URI

https://hrcak.srce.hr/302918

Datum izdavanja:

21.5.2023.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 750 *