Prethodno priopćenje
https://doi.org/10.46640/imr.12.22.4
Fenomenologija digitalne sreće
Tahani Komarica
; Agencija za prevenciju korupcije i koordinaciju borbe protiv korupcije, Bosna i Hercegovina
Sažetak
Pojam sreće nikad nije jednoznačno definiran. U ovom radu je dat kratak prikaz poimanja sreće sa filozofskog, ekonomskog, psihološkog i duhovnog aspekta. Rad eksplicira fenomenologiju digitalne sreće na poligonu digitalnih medija koje karakterizira permanentnost koja se postiže booster dozom medijskih sadržaja i manifestacijom iluzije iskustva kroz medijske narative. Digitalna sreća se pojavljuje u 6 tipoloških manifestacija: zadovoljstvo, iznenađenje, harmonija, zanos, oslobađanje potreba i želja i transcedencija. Tipologija manifestacija digitalne sreće je prikazana kroz upotrebu digitalnih medija i medijske narative.
Ključne riječi
fenomenologija; digitalna sreća; digitalni mediji; medijski narativi; iluzija
Hrčak ID:
302918
URI
Datum izdavanja:
21.5.2023.
Posjeta: 750 *