Original scientific paper
https://doi.org/10.15516/cje.v25i1.4625
Bihevioralna namjera učenika u e-učenju tijekom pandemije Covid-19
Isidora Milošević
orcid.org/0000-0001-5539-8253
; University of Belgrade, Technical Faculty in Bor
Jelena Ruso
orcid.org/0000-0003-4120-8759
; University of Belgrade, Faculty of Organizational Sciences
Ana Rakić
orcid.org/0000-0001-7110-6441
; University of Belgrade, Faculty of Organizational Sciences
Sanela Arsić
orcid.org/0000-0002-1957-566X
; University of Belgrade, Technical Faculty in Bor
Djordje Nikolić
; University of Belgrade, Technical Faculty in Bor
Abstract
Zbog pojave virusa COVID-19, novonastala situacija izazvala je brojne reakcije u obrazovanju, kako u svetu tako i u Srbiji. Potaknuti ovim problemom, autori ovog rada proveli su istraživanje kako bi utvrdili namjere ponašanja učenika, kao i njihovu spremnost na korištenje e-učenja tijekom COVID-19. E-učenje je integriralo tehnologiju i obrazovanje te se pokazalo kao moćan alat koji obrazovnom sustavu omogućuje da odgovori na izazove modernog društva. U ovom istraživanju studentima Sveučilišta u Beogradu podijeljen je online upitnik. Za obradu rezultata korištena je SEM metodologija koja je omogućila provjeru postavljenih hipoteza. Dobiveni rezultati pokazali su da se Bihevioralna namjera korištenja e-učenja može izravno i neizravno predvidjeti zajedničkim utjecajem uloge autoriteta, inovativne orijentacije, učenja prilagođeno korisniku, očekivanog učinka i kvalitete elektroničkog učenja. Ovo saznanje omogućilo je provođenje sveobuhvatne analize koja je obuhvatila iskustva učenika u e-učenju tijekom izvanrednog stanja.
Keywords
COVID-19; E-učenje; Više obrazovanje; Bihevioralna namjera učenika; Modeliranje
Hrčak ID:
302995
URI
Publication date:
29.3.2023.
Visits: 943 *