Stručni rad
ULOGA INTERNETA U PRIMJENI METODE CLIL – CONTENT LANGUAGE INTEGRATED LEARNING
Srećko Kecman
; OŠ Majde Vrhovnik, Gregorčičeva 16, Ljubljana, Slovenija
Sažetak
Metoda CLIL – Content and Language Integrated Learning, koja je nastala u devedesetim godinama prošloga stoljeća, sve više uzima maha i u našem obrazovnom sistemu. Cilj metode je povezati podučavanje jezika sa podučavanjem drugih predmeta te tako motivirati učenike da šire svoja jezička znanja i na drugim područjima. Digitalizacija presudno utječe na razvoj misaonih procesa, posebice kod djece. Promjena životnog stila naše djece diktira promjenu primjene metoda učenja, gdje se moramo sve više oslanjati na audiovizuelne izvore i upotrebu digitalnog alata, kako bi što više približili nastavu potrebama i mogućnostima naših učenika te tako učinkovitije postigli ciljeve nastavnog programa. Internet je, dapače, neiscrpni izvor različitih sadržaja, koji nam u tome mogu pomoći. Uradak daje dva primjera integracije engleskog sa drugim predmetima u okviru podučavanja stranog jezika u osnovnoj školi. Prvi primjer govori o integraciji engleskog i povijesti u devetom razredu osnovne škole, obrađujući jednu od najstarijih reklama za automobil. Drugi primjer se odnosi na kombinaciju podučavanja engleskog i biologije u sedmom razredu, gdje je posebna pažnja posvijećena očuvanju životnog okoliša.
Ključne riječi
CLIL, osnovna škola, engleski, povijest, biologija, digitalizacija, internet
Hrčak ID:
303064
URI
Datum izdavanja:
1.7.2023.
Posjeta: 401 *