Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

https://doi.org/10.46672/aet.9.1.5

STAVOVI STUDENATA O UČENJU STRANIH JEZIKA U VISOKOM OBRAZOVANJU

Martina Hegedušić orcid id orcid.org/0009-0008-7832-1775 ; Libertas International University
Iva Lučev ; Libertas International University
Nives Curić orcid id orcid.org/0009-0004-0199-0277 ; Libertas International University


Puni tekst: hrvatski pdf 764 Kb

str. 103-130

preuzimanja: 147

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 764 Kb

str. 103-130

preuzimanja: 66

citiraj


Sažetak

Stavovi studenata u visokom obrazovanju jedan su od neizostavnih dijelova analize potreba o uvođenju ili mijenjanju kolegija koji se nude na visokoškolskim institucijama. U tu svrhu, istražile smo stavove studenata Libertas međunarodnog sveučilišta o učenju stranih jezika na njihovim studijskim programima kako bismo saznale prepoznaju li studenti potrebu za učenjem stranih jezika struke, što misle o trajanju i izboru kolegija stranih jezika koji se nude na njihovom studiju te žele li učiti druge strane jezike koji nisu obuhvaćeni njihovim kurikulumima. S tim ciljem postavili smo prvu hipotezu (H1): Studenti čija je specijalizacija više usmjerena prema međunarodnom tržištu više prepoznaju i potrebu učenja stranog jezika kao obavezan dio kurikuluma, te drugu hipotezu (H2): Oni studenti koji procjenjuju da su svojim predznanjem engleskog jezika na razini B ili C (prema ZEROJ-u) smatraju potrebnijim na studiju učiti još jedan strani jezik

Ključne riječi

stavovi studenata, učenje stranog jezika, strani jezik struke, visoko obrazovanje

Hrčak ID:

303986

URI

https://hrcak.srce.hr/303986

Datum izdavanja:

13.6.2023.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 424 *