Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.59549/n.164.1-2.2

Mišljenje učenika o nastavi na daljinu, osjećaj dosade i percipirana akademska kontrola u kontekstu nastave na daljinu

Marija Neralić orcid id orcid.org/0000-0002-8994-1194 ; Osnovna škola Plaški


Puni tekst: hrvatski pdf 248 Kb

str. 25-44

preuzimanja: 415

citiraj


Sažetak

Cilj ovog istraživanja bio je utvrditi povezanost percipirane akademske kontrole i dosade tijekom nastave na daljinu te predviđanje prosjeka ocjena učenika na kraju školske godine. Također, cilj istraživanja bio je istražiti mišljenja učenika o kvaliteti nastave na daljinu za vrijeme pandemije koronavirusa. U istraživanju je sudjelovalo 196 učenika od 5. do 8. razreda osnovne škole. Rezultati pokazuju da postoji pozitivna povezanost između percipirane akademske kontrole i prosječne ocjene učenika na kraju školske godine, dok između dosade tijekom nastave na daljinu i prosječne ocjene učenika nije utvrđena značajna povezanost. Utvrđeno je kako je percipirana akademska kontrola značajan prediktor, a dosada tijekom nastave na daljinu nije značajan prediktor prosjeka ocjena. Većina učenika smatra nastavu uživo kvalitetnijom, a u odgovorima otvorenog tipa navode brojne ideje za unaprjeđenje izvedbe nastave na daljinu. Ovo istraživanje doprinosi razumijevanju fenomena nastave na daljinu te omogućuje uvid u komponente takve nastave koje je moguće unaprijediti.

Ključne riječi

nastava na daljinu; nastava uživo; pandemija koronavirusa; prosjek ocjena učenika

Hrčak ID:

304348

URI

https://hrcak.srce.hr/304348

Datum izdavanja:

30.6.2023.

Posjeta: 873 *