Skip to the main content

Professional paper

PODUČAVANJE NA OTVORENOM

Mateja Kastelic ; Osnovna škola Brusnice, Velike Brusnice 101, 8321 Brusnice


Full text: croatian pdf 332 Kb

page 510-516

downloads: 126

cite


Abstract

Autorica članka iznosi ključna saznanja brojnih stručnjaka koja se odnose na različite pristupe podučavanju. Fokusira se na metodu podučavanja na otvorenom, koja predstavlja jedan od oblika prenošenja znanja s brojnim prednostima za djetetov razvoj kako na emocionalnom, tako i na socijalnom, odgojnom te obrazovnom području te u području učenja. Autorica članka navodi istraživanja koja potvrđuju uspješnost odabrane nastavne metode. Koja je uloga učitelja u davanju uputa, provedbi nastave na otvorenom, praćenju rada te provedbi aktivnosti učenika? Članak pruža nekoliko ideja za konkretnu realizaciju nastavnih sadržaja koji su predloženi u sklopu nastavnog plana i programa za izvođenje nastave u prirodi odnosno na otvorenom.

Keywords

drugačije metode podučavanja, podučavanje (nastava) na otvorenom, motivacija za učenje, razvoj učenika, aktivno učenje.

Hrčak ID:

304640

URI

https://hrcak.srce.hr/304640

Publication date:

1.7.2023.

Visits: 323 *