Prethodno priopćenje
https://doi.org/10.17818/EMIP/2021/2.9
RAZLIKUJE LI SE KVALITETA DRUŠTVENIH MREŽA FACEBOOK I INSTAGRAM? PRIMJENA SNSQUAL MODELA
Suzana Marković
; Faculty of Tourism and Hospitality Management Opatija
Sanja Raspor Janković
; Polytechnic of Rijeka
Matina Gjurašić
orcid.org/0000-0002-0378-9022
; Institute for Tourism
Sažetak
Postoji niz istraživanja kvalitete usluga u online okruženju, ali su rijetka ona koja istražuju kvalitetu društvenih mreža. Stoga je ovo istraživanje usmjereno na mjerenje kvalitete društvenih mreža. Cilj je istražiti moguće razlike u percipiranoj kvaliteti društvenih mreža na primjeru Facebooka i Instagrama. Istraživanje uključuje prikupljanje primarnih podataka primjenom upitnika koji se temelji na SNSQUAL modelu, a koji su razvili Phillips et al. (2016). Istraživanje je provedeno na uzorku studenata preddiplomskih i diplomskih studija koji se redovito koriste društvenim mrežama. Prikupljeni podaci analiziraju se metodama deskriptivne i bivarijatne statističke analize. Rezultati pokazuju značajne razlike u 16 od ukupno 27 varijabli, što ukazuje da je kvaliteta društvene mreže Instagram ocijenjena značajno bolje u usporedbi s kvalitetom društvene mreže Facebook. Rezultati ovog istraživanja mogu pridonijeti razvoju izvrsnosti i poboljšanju usluge na društvenim mrežama.
Ključne riječi
kvaliteta e-usluge; kvaliteta društvenih mreža; SNSQUAL model; mjerenje; bivarijatna analiza
Hrčak ID:
267138
URI
Datum izdavanja:
14.12.2021.
Posjeta: 1.650 *