Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

https://doi.org/10.17818/EMIP/2021/2.9

RAZLIKUJE LI SE KVALITETA DRUŠTVENIH MREŽA FACEBOOK I INSTAGRAM? PRIMJENA SNSQUAL MODELA

Suzana Marković ; Faculty of Tourism and Hospitality Management Opatija
Sanja Raspor Janković ; Polytechnic of Rijeka
Matina Gjurašić orcid id orcid.org/0000-0002-0378-9022 ; Institute for Tourism


Puni tekst: engleski pdf 401 Kb

str. 493-508

preuzimanja: 367

citiraj


Sažetak

Postoji niz istraživanja kvalitete usluga u online okruženju, ali su rijetka ona koja istražuju kvalitetu društvenih mreža. Stoga je ovo istraživanje usmjereno na mjerenje kvalitete društvenih mreža. Cilj je istražiti moguće razlike u percipiranoj kvaliteti društvenih mreža na primjeru Facebooka i Instagrama. Istraživanje uključuje prikupljanje primarnih podataka primjenom upitnika koji se temelji na SNSQUAL modelu, a koji su razvili Phillips et al. (2016). Istraživanje je provedeno na uzorku studenata preddiplomskih i diplomskih studija koji se redovito koriste društvenim mrežama. Prikupljeni podaci analiziraju se metodama deskriptivne i bivarijatne statističke analize. Rezultati pokazuju značajne razlike u 16 od ukupno 27 varijabli, što ukazuje da je kvaliteta društvene mreže Instagram ocijenjena značajno bolje u usporedbi s kvalitetom društvene mreže Facebook. Rezultati ovog istraživanja mogu pridonijeti razvoju izvrsnosti i poboljšanju usluge na društvenim mrežama.

Ključne riječi

kvaliteta e-usluge; kvaliteta društvenih mreža; SNSQUAL model; mjerenje; bivarijatna analiza

Hrčak ID:

267138

URI

https://hrcak.srce.hr/267138

Datum izdavanja:

14.12.2021.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 937 *