Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

https://doi.org/10.22522/cmr20220186

Učestalost i svrha korištenja medija tijekom pandemije COVID-19

Paula Čatipović orcid id orcid.org/0009-0002-7589-8874 ; Fakultet političkih znanosti u Zagrebu


Puni tekst: hrvatski pdf 344 Kb

str. 64-85

preuzimanja: 213

citiraj


Sažetak

Ovaj rad primjenjuje teoriju koristi i zadovoljstva medija na hrvatske publike tijekom pandemije COVID-19. Na taj način istražuje se koliko učestalo i u koju svrhu su u vrijeme pandemije korištene različite vrste medija. Ovo kvantitativno istraživanje temelji se na uzorku od 741 ispitanika, a pri analizi podataka korištene su deskriptivna analiza, hi kvadrat test, analiza korelacije i logistička regresija. Rezultati upućuju na pomak u korištenju od tradicionalnih prema online medijima. Također, pokazalo se da žene i mladi statistički značajno više koriste aplikacije za slanje poruka. Mediji su vrlo često korišteni u svrhu komuniciranja s drugim osobama, opuštanja, zabave i tek onda dobivanja informacija o aktualnostima. Ova analiza daje važne podatke o korištenju medija u krizi te sugerira značajan pomak prema interaktivnim online medijima s naglaskom na aplikacijama za poruke.

Ključne riječi

mediji, publike, COVID-19, kriza, teorija koristi i zadovoljstva

Hrčak ID:

306327

URI

https://hrcak.srce.hr/306327

Datum izdavanja:

28.6.2023.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 410 *