Prethodno priopćenje
https://doi.org/10.22522/cmr20220186
Učestalost i svrha korištenja medija tijekom pandemije COVID-19
Paula Čatipović
orcid.org/0009-0002-7589-8874
; Fakultet političkih znanosti u Zagrebu
Sažetak
Ovaj rad primjenjuje teoriju koristi i zadovoljstva medija na hrvatske publike tijekom pandemije COVID-19. Na taj način istražuje se koliko učestalo i u koju svrhu su u vrijeme pandemije korištene različite vrste medija. Ovo kvantitativno istraživanje temelji se na uzorku od 741 ispitanika, a pri analizi podataka korištene su deskriptivna analiza, hi kvadrat test, analiza korelacije i logistička regresija. Rezultati upućuju na pomak u korištenju od tradicionalnih prema online medijima. Također, pokazalo se da žene i mladi statistički značajno više koriste aplikacije za slanje poruka. Mediji su vrlo često korišteni u svrhu komuniciranja s drugim osobama, opuštanja, zabave i tek onda dobivanja informacija o aktualnostima. Ova analiza daje važne podatke o korištenju medija u krizi te sugerira značajan pomak prema interaktivnim online medijima s naglaskom na aplikacijama za poruke.
Ključne riječi
mediji, publike, COVID-19, kriza, teorija koristi i zadovoljstva
Hrčak ID:
306327
URI
Datum izdavanja:
28.6.2023.
Posjeta: 1.077 *