Pregledni rad
https://doi.org/10.15516/cje.v25i2.4721
Sustavni pregled praksi pisanja mrežnoga dnevnika u poučavanju EFL / ESL
Abdullah Arslan
orcid.org/0000-0002-3979-6371
; Shanghai International Studies University, School of Asian and African Studies
Sažetak
U društvu znanja 21. stoljeća, od odgajatelja se prirodno očekuje da budu odgovorni ne samo za stvaranje inovativnih okružja za učenje, već i za osmišljavanje obrazovnih objekata koji omogućuju učenicima stjecanje vještina 21. stoljeća na nove i privlačne načine, u skladu s nedavnim napretkom u IKT-u. Uključivanje tehnoloških alata u EFL/ESL kao sredstava za razvoj vještina 21. stoljeća i vještina engleskoga jezika kod učenika popularna je tematika istraživanja posljednjih godina. Ovaj pregled prikazuje prvu sveobuhvatnu kvalitativnu analizu je li upotreba blogova pogodna za poboljšanje vještina učenika 21. stoljeća, zajedno s vještinama engleskoga jezika. Kvalitativna analiza 53 pregledana članka pokazuje da prakse blogiranja u EFL/ESL poboljšavaju suradničke, reflektirajuće razmišljanje i samostalne vještine učenja koje su izravno relevantne za vještine 21. stoljeća. Iako implementacija aktivnosti blogiranja u EFL/ESL daje značajan doprinos međuljudskim, afektivnim i kognitivnim vještinama učenika, nameće izazove kao što su briga o povratnim informacijama, podrška učitelja i izazivanje negativnih emocija kod učenika engleskoga jezika. Osim toga, s obzirom na istraživačke paradigme analiziranih članaka, daljnja istraživanja s diplomantima, poslijediplomantima i učenicima K-12 temeljena na eksperimentalnijim istraživačkim dizajnima opravdana su u smislu učinkovitosti praksi blogiranja u tom području.
Ključne riječi
blogiranje; vještine engleskoga jezika; vještine 21. stoljeća; sustavni pregled
Hrčak ID:
307014
URI
Datum izdavanja:
28.6.2023.
Posjeta: 813 *