Poslovna izvrsnost, Vol. 17 No. 2, 2023.
Prethodno priopćenje
https://doi.org/10.22598/pi-be/2023.17.2.37
MJERENJE NAMJERE POTROŠAČA DA KORISTE ŽELJEZNIČKI PRIJEVOZ KAO INDONEZIJSKI JAVNI PRIJEVOZ S REPUTACIJOM OSIGURANJA ZDRAVLJA
Nanang Jantan Jumeneng Parikesit
orcid.org/0009-0001-0104-2873
; Faculty of Economics and Business, Universitas Sebelas Maret, Surakarta, Indonesia
Catur Sugiarto
; Faculty of Economics and Business, Universitas Sebelas Maret, Surakarta, Indonesia
Sažetak
Cilj studije je utvrditi učinak zdravstvene svijesti i percepcije rizika na namjeru
korištenja željezničkog prijevoza tijekom izbijanja pandemije COVID-19, izravno ili
neizravno, kroz povjerenje potrošača u indonezijske željezničke usluge. Ovi čimbenici
dominantni su motiv putnika da koriste željeznički prijevoz; gdje je tijekom izbijanja
COVID-19, PT KAI kao jedino željezničko prijevozno poduzeće u Indoneziji bilo prisutno
kao javni prijevoz kojemu je prioritet zdravlje putnika. Očekuje se da će ovo istraživanje
pružiti informacije i dodatno znanje praktičarima, posebno upravi indonezijske tvrtke za
usluge željeznica, u vezi s dominantnim čimbenicima koji utječu na namjere korisnika
željezničkog prijevoza u izbijanju COVID-19 kako bi mogli odrediti pravu strategiju za
povećanje broj korisnika vlakova.
Ključne riječi
epidemija covid-19; zdravstvena svijest; namjera korištenja; percepcija rizika; povjerenje.
Hrčak ID:
311070
URI
Datum izdavanja:
11.12.2023.
Posjeta: 704 *