Odgojne znanosti, Vol. 10 No. 1(15), 2008.
Prethodno priopćenje
STAVOVI UČITELJA PRIMARNOG OBRAZOVANJA O RADU U KOMBINIRANIM ODJELJENJIMA
Stanko Cvjetićanin
; Faculty of Pedagogy in Sombor, University of Novi Sad, Serbia
Mirjana Segedinac
; Faculty of Sciences, University of Novi Sad, Serbia
Jasna Adamov
; Faculty of Sciences, University of Novi Sad, Serbia
Sažetak
U obrazovnom sustavu Srbije kombinirana odjeljenja imaju
bitnu ulogu, pogotovo u primanom obrazovanju. Kako bi ispunili obrazovne zadaće u kombiniranim odjeljenjima učitelji moraju posjedovati primjereno znanje, ali i vještine, kreativnost i visok stupanj motiviranosti. Cilj istraživanja bio je analizirati stavove učitelja u Srbiji o radu u kombiniranim odjeljenjima. Primijenjene su deskriptivne i statističke metode, dok su podaci prikupljeni terenskim
istraživanjem, akcijskim istraživanjem i kombiniranim tehnikama. U
istraživanju su sudjelovali učitelji iz Vojvodine. Prema defi niranim zadacima dizajniran je i primjenjen upitnik za učitelje. Rezultati pokazuju visok stupanj motiviranosti učitelja za rad u kombiniranim odjeljenjima, ali i nizak stupanj primjerene pripreme. Profesionalna obuka trebala bi se poboljšati kako bi učiteljima omogućila uspješno ostvarivanje obrazovnih potreba.
Ključne riječi
kombinirana odjeljenja, učitelji; istraživanje
Hrčak ID:
28682
URI
Datum izdavanja:
25.6.2008.
Posjeta: 2.450 *