Skip to the main content

Review article

https://doi.org/10.36978/cte.7.2.5

Izazovi i moguća rješenja u korištenju umjetne inteligencije (AI) prilikom provođenja ispita u visokom školstvu

Bernard Vukelić orcid id orcid.org/0000-0002-1579-4830 ; Polytechnic of Rijeka, Croatia
Zlatko Šehanović ; Polytechnic of Rijeka, Croatia
Nadia Alić orcid id orcid.org/0009-0007-7204-7050 ; Polytechnic of Rijeka, Croatia


Full text: croatian pdf 852 Kb

page 40-45

downloads: 114

cite


Abstract

Ovaj članak istražuje potencijalne opasnosti korištenja umjetne inteligencije od strane studenata prilikom pisanja ispita. Iako umjetna inteligencija nudi brojne prednosti u obrazovanju, njezina zloupotreba može dovesti do smanjenja akademske iskrenosti, smanjenja kvalitete obrazovanja i stvaranja nejednakosti među studentima. Kroz analizu problema i izazova te već provedenih istraživanja, članak naglašava važnost postavljanja jasnih smjernica i pravila kako bi se osigurala pravedna i transparentna upotreba umjetne inteligencije u akademskom okruženju. To se može postići također upotrebom umjetne inteligencije.

Keywords

umjetna inteligencija; obrazovanje; ispit; akademska iskrenost; zloupotreba

Hrčak ID:

311605

URI

https://hrcak.srce.hr/311605

Publication date:

18.12.2023.

Article data in other languages: english

Visits: 261 *