Stručni rad
Marketing miks u borilačkim organizacijama
Bepo Žura
orcid.org/0000-0003-3040-018X
; Veleučilište ASPIRA
Sažetak
Komercijalizacijom sporta, sportske organizacije sve više napora usredotočuju na unaprjeđenje svojih marketing aktivnosti kako bi bili što konkurentniji na sportskim tržištima te kako bi povećale šanse za poslovnim uspjehom. Rad analizira upotrebu marketing miksa unutar borilačkih sportskih organizacija. Cilj rada je predstaviti različita rješenja koja organizacije mogu primijeniti kako bi unaprijedili svoje marketing aktivnosti. Borilačke sportske organizacije kao i borilački sportovi u odnosu na popularnije sportove nemaju istu razinu medijske i sponzorske pokrivenosti što utječe na prepoznatljivost organizacija i sporta te njihovu mogućnost napredovanja u poslovanju. Definiranjem elemenata marketing miksa kod borilačkih organizacija, odnosno sportskih proizvoda, cijene, distribucije i promocije prezentiraju se mogući načini unaprjeđenja poslovanja organizacija na sportskom tržištu.
Ključne riječi
marketing miks, komercijalizacija, sport, sportske organizacije
Hrčak ID:
311952
URI
Datum izdavanja:
21.12.2023.
Posjeta: 721 *