Skip to the main content

Preliminary communication

https://doi.org/10.46917/st.14.1.2

Direktna marketinška komunikacija promatrana kroz prizmu supkultura generacije Y i Z

Ivana Bekić orcid id orcid.org/0000-0002-1847-6897 ; VERN University, Zagreb, Croatia
Jadranka Ivanković orcid id orcid.org/0000-0001-7478-2824 ; VERN University, Zagreb, Croatia
Manja Žutić ; VERN University, Zagreb, Croatia


Full text: croatian pdf 390 Kb

page 29-45

downloads: 128

cite


Abstract

Donošenje ispravnih odluka o marketinškom komuniciranju važan
je čimbenik tržišnoga uspjeha. Kako bi pridobili i zadržali potrošače,
poduzeća ulažu značajne napore u razumijevanje njihovih potreba
i želja te u kreiranje personalizirane ponude i načina komunikacije.
Direktna marketinška komunikacija ima obilježja neposrednosti,
prilagodljivosti, personaliziranog pristupa, interaktivnosti i mjerljivosti.
Pojavom digitalnih kanala dolazi do proširene primjene direktne
marketinške komunikacije koja danas uključuje direktni i digitalni
marketing. Ukratko su izložene odrednice supkulture promatrane
kroz generacijsku pripadnost na primjeru Y i Z generacije. Provedeno
je kvantitativno istraživanje na uzorku od 200 ispitanika radi stjecanja
uvida u stavove pripadnika Y i Z generacije prema odabranim alatima
direktne marketinške komunikacije. U radu su prikazani i interpretirani
rezultati o sličnostima i razlikama u stavovima ispitanika te su navedena
ograničenja istraživanja kao i preporuke za buduća istraživanja.

Keywords

direktna marketinška komunikacija; direktni marketing; digitalni marketing; supkultura; Y i Z generacija

Hrčak ID:

312113

URI

https://hrcak.srce.hr/312113

Publication date:

22.12.2023.

Article data in other languages: english

Visits: 291 *