Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

https://doi.org/10.46917/st.14.1.3

Uloga umjetne inteligencije u stvaranju medijskog sadržaja

Domagoj Bebić ; Fakultet političkih znanosti, Sveučilište u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 161 Kb

str. 47-59

preuzimanja: 313

citiraj


Sažetak

Digitalizacija i razvoj alata umjetne inteligencije (AI) doveli su do
revolucije u brojnim sferama, a posebice u komunikaciji. I dok su
medijske sadržaje prije isključivo stvarali pojedinci, danas postoje
različiti jezični, slikovni, glasovni i videoalati koji s lakoćom formiraju
sadržaj spreman za distribuciju i konzumaciju. AI, kao takav, već sada
znatno transformira medije i komunikaciju, a razvojem tehnologije
doći će i do novih promjena u stvaranju medijskog sadržaja. Iako je
tema umjetne inteligencije sve više u središtu znanstvenih istraživanja,
utvrđen je nedostatak literature na hrvatskom jeziku koja sažima glavne
odrednice o ulozi umjetne inteligencije u stvaranju medijskog sadržaja.
Ovaj rad stoga na hrvatskom jeziku donosi pregled stanja u području
te nudi perspektive za buduću implementaciju umjetne inteligencije u
kontekstu kreiranja sadržaja i komuniciranja na društvenim medijima.

Ključne riječi

umjetna inteligencija; stvaranje medijskog sadržaja; društveni mediji; generativna umjetna inteligencija; primjena alata umjetne inteligencije

Hrčak ID:

312114

URI

https://hrcak.srce.hr/312114

Datum izdavanja:

22.12.2023.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 507 *