Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.46672/zsl.8.9.6

Analiza utjecaja pandemije i postpandemije bolesti COVID-19 na kupovne navike hrvatskih potrošača u mrežnoj trgovini

Dalija Kuvačić ; Tehničko veleučilište u Zagrebu, Hrvatska
Ivana Vukelić ; Financijska agencija, Zagreb, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 365 Kb

str. 77-92

preuzimanja: 139

citiraj


Sažetak

Pandemija bolesti COVID-19 uzrokovala je globalno zatvaranje cijeloga gospodarstva, s
čijim su se posljedicama suočile i tradicionalne trgovine. Te su se posljedice odrazile i na
društveni aspekt svakodnevnoga života, uključujući zdravlje i obrazovni sustav, a sportske
su aktivnosti bile privremeno onemogućene. Strah potrošača od zaraze novim virusom
doveo je do snažnog rasta mrežne trgovine. Ciljevi ovog rada bili su istražiti jesu li potrošači
više kupovali na internetu tijekom pandemije bolesti COVID-19 u odnosu na tradicionalne
prodavaonice, kako je pandemija promijenila trendove u mrežnoj trgovini te jesu li
kupovne navike potrošača ostale iste i u razdoblju postpandemije bolesti COVID-19. Polazna
hipoteza u ovom radu bila je da su u postpandemiji bolesti COVID-19 hrvatski potrošači
zadržali svoje kupovne navike u mrežnoj trgovini koje su imali i tijekom pandemije.
Primarni podatci prikupljeni su pomoću anketnog istraživanja i upitnika koji je distribuiran
prigodnom uzorku od 141 ispitanika/ica, a analiza rezultata istraživanja prikazana je
u ovom radu.

Ključne riječi

pandemija i postpandemija bolesti COVID-19; mrežna trgovina; istraživanje kupovnih navika

Hrčak ID:

312476

URI

https://hrcak.srce.hr/312476

Datum izdavanja:

28.12.2023.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 302 *