Skip to the main content

Professional paper

UMJETNIČKA DJELA VELIKIH MAJSTORA KAO MOTIVIRAJUĆI ČIMBENIK U POUČAVANJU LIKOVNE UMJETNOSTI

Mateja Marčun ; Osnovna šola Križe, Slovenija


Full text: croatian pdf 1.078 Kb

page 31-37

downloads: 24

cite


Abstract

U post-covidnom razdoblju kada učitelji vide promjene ili deficite učenika na društvenoj razini, kao sve veću prisutnost socijalne izolacije, isključenosti, usamljenosti, depresije, kulturne aktivnosti jedan su od načina promicanja kognitivnog i društvenog razvoja. Kroz to možemo utjecati na kvalitetu života ne samo pojedinog učenika, već i njegove obitelji i uže okoline, jer emocionalno osjetljivo dijete nesvjesno utječe i na osjećaje svoje bliske i udaljene okoline. I umjetnost je ta koja nas uvijek dotiče na emocionalnoj razini. Kako pobuditi emocije i dodirnuti ih jednim učenikom, jedan je od zadataka likovne umjetnosti u školi, jer je samo emocionalno osjetljivo dijete otvoreno vizualnoj i umjetničkoj kulturi, koju zatim nosi u svoj život.

Keywords

umjetnost, emocije, motivacija, društveni razvoj, samoaktivnost, zdrav život

Hrčak ID:

312984

URI

https://hrcak.srce.hr/312984

Publication date:

1.3.2024.

Visits: 63 *