Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.21857/m8vqrt3649
Suradnja i potpora u školi kao mogući prediktori ravnateljeva zadovoljstva na radnom mjestu
Nevenka Maras
orcid.org/0000-0001-5057-7164
; Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska
*
Daria Tot
orcid.org/0000-0002-8530-0875
; Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska
*
* Dopisni autor.
Sažetak
Cilj ovoga istraživanja bio je utvrditi ulogu poslovne suradnje i potpore kolega školskom ravnatelju te ravnateljevo zadovoljstvo poslovnom suradnjom u osnovnim školama. Tijekom travnja, svibnja i lipnja 2021. godine metodom mrežne ankete provedeno je empirijsko kvantitativno istraživanje radi uvida u razumijevanje poslovnih odnosa između suradnje i potpore na radnom mjestu i razine poslovnog zadovoljstva među osnovnoškolskim ravnateljima Republike Hrvatske. Istraživanje je provedeno na prigodnom uzorku od 483 pripadnika referentne populacije. Sudionici istraživanja, ravnatelji osnovnih škola, zadovoljni su poslovnom suradnjom te potporom na radnom mjestu, odnosno potporom svojih kolega, dok su osrednje zadovoljni svojim poslom. Pritom je utvrđeno da su sve konceptualne varijable statistički značajno pozitivno povezane.
Ključne riječi
kolegijalnost; profesionalne zajednice; ravnatelji; učitelji
Hrčak ID:
313752
URI
Datum izdavanja:
22.1.2024.
Posjeta: 778 *