Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.21857/m8vqrt3649

Suradnja i potpora u školi kao mogući prediktori ravnateljeva zadovoljstva na radnom mjestu

Nevenka Maras orcid id orcid.org/0000-0001-5057-7164 ; Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska
Daria Tot orcid id orcid.org/0000-0002-8530-0875 ; Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 360 Kb

str. 321-343

preuzimanja: 44

citiraj


Sažetak

Cilj ovoga istraživanja bio je utvrditi ulogu poslovne suradnje i potpore kolega školskom ravnatelju te ravnateljevo zadovoljstvo poslovnom suradnjom u osnovnim školama. Tijekom travnja, svibnja i lipnja 2021. godine metodom mrežne ankete provedeno je empirijsko kvantitativno istraživanje radi uvida u razumijevanje poslovnih odnosa između suradnje i potpore na radnom mjestu i razine poslovnog zadovoljstva među osnovnoškolskim ravnateljima Republike Hrvatske. Istraživanje je provedeno na prigodnom uzorku od 483 pripadnika referentne populacije. Sudionici istraživanja, ravnatelji osnovnih škola, zadovoljni su poslovnom suradnjom te potporom na radnom mjestu, odnosno potporom svojih kolega, dok su osrednje zadovoljni svojim poslom. Pritom je utvrđeno da su sve konceptualne varijable statistički značajno pozitivno povezane.

Ključne riječi

kolegijalnost; profesionalne zajednice; ravnatelji; učitelji

Hrčak ID:

313752

URI

https://hrcak.srce.hr/313752

Datum izdavanja:

22.1.2024.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 141 *