Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.15516/cje.v25i4.4811
Pokazatelji kvalitete e-učenja: poslovanje naspram obrazovanja
Sanela Arsić
orcid.org/0000-0002-1957-566X
; University of Belgrade, Technical Faculty in Bor
Jelena Ruso
orcid.org/0000-0003-4120-8759
; University of Belgrade, Faculty of Organizational Sciences
Isidora Milošević
orcid.org/0000-0001-5539-8253
; University of Belgrade, Technical Faculty in Bor
Ana Rakić
orcid.org/0000-0001-7110-6441
; University of Belgrade, Faculty of Organizational Sciences
Maja Glogovac
orcid.org/0000-0003-3268-8543
; University of Belgrade, Faculty of Organizational Sciences
Jovan Filipović
; University of Belgrade, Faculty of Organizational Sciences
Sažetak
U današnje vrijeme tehnološka revolucija donosi značajne promjene u svim sferama društva uključujući učenje u poslovnom i obrazovnom okružju. Posljedično, kvaliteta i korisnost sustava za e-učenje dobivaju važnost u suvremenom konkurentnom tržištu. Kako bi se povećalo zadovoljstvo korisnika, organizacije moraju uložiti više napora u identificiranje i razumijevanje značajnih utjecajnih čimbenika. Ovo istraživanje nastoji uspostaviti pokazatelje kvalitete kao čimbenike koji utječu na zadovoljstvo korisnika e-učenja uspoređujući poslovni i obrazovni kontekst. Rezultati prikupljeni putem 1350 važećih upitnika procjenjuju se korištenjem modeliranja strukturnih jednadžbi (SEM). Konceptualni jemodel razvijen i sastoji se od šest pokazatelja kvalitete: individualni učinak, kvaliteta suradnje, kvaliteta informacija, kvaliteta sustava, korisnost i zadovoljstvo. Razmatrajući odnose između kvalitete informacija i kvalitete sustava prema korisnosti e-učenja, nalazi ukazuju na važne razlike između obrazovanja i percepcije poslovnih korisnika. Ovo istraživanje doprinosi dualnom promatranju očekivanja i stavova promatranih skupina ispitanika.
.
Ključne riječi
e-učenje; obrazovanje; pokazatelji kvalitete; poslovanje; zadovoljstvo
Hrčak ID:
313644
URI
Datum izdavanja:
27.12.2023.
Posjeta: 836 *