Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.15516/cje.v25i4.4828

Važnost terenske nastave u radu sa starijim osobama u institucionalnom smještaju iz perspektive studenata socijalnoga rada

Ana Štambuk ; University of Zagreb, Faculty of Law, Department of Social Work
Ivana Vertuš ; Home for the Aged Villa Brezovica
Lea Skokandić orcid id orcid.org/0000-0003-0888-3621 ; University of Zagreb, Faculty of Law, Department of Social Work


Puni tekst: engleski PDF 12 Kb

str. 1139-1165

preuzimanja: 129

citiraj

Puni tekst: hrvatski pdf 252 Kb

str. 1139-1165

preuzimanja: 179

citiraj


Sažetak

U mnogim nacionalnim i međunarodnim dokumentima naglašava se potreba pripreme studenata za brigu o starijim osobama. Znanje studenata socijalnoga rada o procesu starenja, metodama rada s osobama starije životne dobi kao i praksa na terenu, imaju utjecaj na njihove stavove prema starijim osobama kao budućim korisnicima socijalnoga rada. Percepcija studenata o starenju i starijim osobama ima značajne posljedice na kvalitetu intervencija, stoga smo htjeli ispitati mišljenje studenata o iskustvu terenske nastave u radu sa starijim osobama kako bismo saznali kakvo značenje ima za njih. Rezultati istraživanja pokazuju da je terenska nastava važna za razvoj pozitivne percepcije prema starijim osobama, povećava gerontološka znanja studenata i njihov interes za budući gerontološki rad. Navedeni rezultati mogu biti poticaj daljnjim kvantitativnim i kvalitativnim istraživanjima koja trebaju imati za cilj unaprjeđenje i razvoj terenske nastave sa starijim osobama kao temeljnoga obrazovanja za budući gerontološki rad.

Ključne riječi

gerontološko obrazovanje; starije osobe; studenti socijalnoga rada; terenska nastava

Hrčak ID:

313645

URI

https://hrcak.srce.hr/313645

Datum izdavanja:

27.12.2023.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 719 *