Geografski horizont, Vol. 57. No. 1., 2011.
Stručni rad
Međukulturalni dijalog u nastavi geografije
Irena Greblički
; OŠ braće Radića Školska 20, 10312 Kloštar Ivanić, Hrvatska
Sažetak
Nacionalni okvirni kurikulum geografiju svrstava u prirodoslovno i društveno-humanističko
područje što omogućava interdisciplinarni pristup mnogim temama. Predložene međupredmetne teme u kurikulumu (MZOŠ, 2010.) kao što su osobni i socijalni razvoj, zdravlje, sigurnost i zaštita okoliša, građanski odgoj, učiti kako učiti, uporaba informacijske i komunikacijske tehnologije te poduzetništvo, mogu doprinjeti značajnijoj ulozi geografa, popularizaciji nastavnih sadržaja kod učenika, uz stjecanje trajnih znanja i vještina koja će upotrebljavati u životu. U nastavi geografije, a posebno u dodatnoj nastavi, pokušavam aktualne događaje, obljetnice, izložbe, natječaje raznih ustanova uključiti u nastavni proces i na taj ih način približiti učenicima. O suradnji s Delegacijom Europske komisije u Republici Hrvatskoj i Hrvatskim kartografskim društvom za Osnovnu školu braće Radića iz Kloštar
Ivanića čulo se izvan Hrvatske. Dobar glas pronio se susjednom Slovenijom, Danskom, Rusijom sve do Čilea. Kako? Pročitajte dalje i nadam se da će možda to biti dobar putokaz i ostalim geografima.
Ključne riječi
međukulturalni dijalog; nastava geografije; Europska unija
Hrčak ID:
314984
URI
Datum izdavanja:
21.6.2011.
Posjeta: 322 *