Geografski horizont, Vol. 55. No. 1., 2009.
Stručni rad
Strategije učenja i poučavanja
Ružica Vuk
orcid.org/0000-0002-8856-2184
; Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet, Geografski odsjek, Marulićev trg 19/II, 10 000 Zagreb, Hrvatska
Sažetak
Do otprilike prije 30 godina obrazovanje u svijetu nije bilo sustavno proučavano na znanstveni
način. Ima znanstvenika (u svijetu, a posebice u Hrvatskoj) koji imaju nisko mišljenje o istraživanjima u obrazovanju, nemaju povjerenje u rezultate tih istraživanja, smatraju ih nepreciznima i nedovoljno konkretnima u usporedbi s egzaktnim znanostima. Takav stav dovodi nas do paušalnih ocjena o stanju u obrazovanju na svim razinama, do promašenih reformi i „hodanja u mraku“ bez jasnog cilja i strategije.
Ključne riječi
Osnovni pojmovi; vrste strategija; nelingvistički prikazi
Hrčak ID:
315094
URI
Datum izdavanja:
17.6.2009.
Posjeta: 845 *